mandag 11. april 2011

Mer kliss og klin :)

Ukens utfordring hos Sketchy Colors er lilla, turkis og grønn. Farger som jeg ikke hadde på noen mønsterark som passet sammen, så da var det en veldig god unnskyldning til å klisse og kline litt igjen! Moro! Jeg har laget min egen bakgrunn av en litt tykk kartong som jeg kledde med et lag av en gassklut. Så har den fått 3-4 strøk med maling, passet på å legge igjen noen klumper her og der for å skape litt liv og dimensjon. Til slutt har jeg gått over her og der med lilla, turkis og grønn H2O-maling for en metallisk effekt, det grønne syns dårlig på bildet desverre :/ men er jo bittelitt grønt på blomstene også da... Har pyntet litt sparsomt siden bakgrunnen er pyntet i seg selv.



Materialer i tillegg til bakgrunnen: bazzill, motiv - Minnehjørnet, blomster - Papirloftet, gassklut - Nille, charm - kuttut.

3 kommentarer:

  1. What a gorgeous card Madeleine.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Oi, dette var stilig altså! :) Et flott kort! Klem

    SvarSlett
  3. Bare fortsett med kliss og klin du, for resultatet ble virkelig vakkert!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)