mandag 21. september 2009

Berserk på messa? Jeg?!

*kremt* jeg kom vel hjem med LITT mer enn jeg hadde tenkt til fra messa i helga :P Så nå er det shoppestopp for en stund... og det er veldig synd, for det er enda mer jeg har veldig lyst på! hahaha! hvor skal dette ende?? :P Jeg skal i hvert fall få kost meg masse i "hula mi" framover når det er mørkt og trist ute! :)



De overfylte posene mine inneholdt:
14 mønserark, 10 bazill kartong, blokk med Letraset cartridge papir, 7 distress reinkere, 1 distress ink pute, 1 distress embossingpulver, 5 distress crackle paint, 2 perfect perals, 2 pakker mini mistere, 1 memories dye ink black, 1 archival ink pad jet black, Inkssentials blending tool, 1 pakke ekstra filt til blending tool, signal rosa embossing pulver, Felt alphabet fra Prima (12"x12" med filtbokstaver), 2 ark tiny alphas fra Adornit, 1 pakke thikers, 2 pakker chipboard bokstaver fra scenic route, 1 pakke chipboard snøkrystaller fra Maya Road, 6 kaffeservietter, tickets med alle månedene på, 1 års abonnement på Ett Trykk, 4 stempelplater og 4 pakker rub-ons fra Norsk Stempelblad, clearstamp fra Prima, 3 stempler fra magnolia, 3 rubberstamps fra Kreativ Hobby, 1 montert stempel fra Penny Black, 1 pakke stempler "sugar shoppe" fra See D's, calaliljer, 3 pk små og 3 pk medium papirblomster fra Sen Plus, blader på ståltråd, 1 pk hvite blomster fra Kort & Godt, 3 retro flower punchere (liten, medium og stor), 3 blonder, 3 bånd, 1 m hvit tyll, Grungeboard Nature plain, 2 store og 2 små Tim Holtz masker, 1 pk mini fastners fra Tim Holtz, 1 boks med over 100 urverk deler ala Tim Holtz stil. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)