onsdag 9. september 2009

Årets første julekort

Selvom jeg hater å inrømme det så er sommern over, og kveldene begynner å bli mørkere, det kan bare bety en ting: det er ikke så altforlenge til jul, og skal jeg bli ferdig med alle julekortene jeg skal sende i år, bør jeg se å sette igang!

Mitt første julekort i år laget jeg til denne ukens skisse hos Friday Sketchers.


Materialer: Bazill, bølgepapp (med distress crackle paint), mønsterark fra Panduro, bilde fra utklippsark hos Minnehjørnet av Gudrunn Lonnecken, Stempel fra Minnehjørnet (embosset i gull), Blomster fra Prima (farget med promarker og dusjet med glimmer mist - iridescent gold), blonde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)