onsdag 16. desember 2009

Friday Sketchers kort og to ATCer

Dette kortet har jeg laget på bestilling for ei venninne, etter denne ukens skisse hos Friday Sketchers.



Materialer: Bazill dots, mønsterark - imaginicse, stempel - Wiff of Joy (farget med Promarkers), tekststempel - norsk stempelblad, mulberry blomst, blad - papirloftet, roseknopper - kort og godt, blonde - kremmerhuset.

Jeg laget også en ATC til Art Pieces sin utfordring # 26 - Kort og ATC i samme stil.



Materialer: Bazill dots, mønsterark - imaginicse, blomster - Papirloftet, Prima og Panduro, halvperle - Melissa Frances, blad - Papirloftet, roseknopper - kort og godt, blonde - Kremmerhuset.

Også denne til forrige ukes utfordring # 50 - Geometriske figurer

Materialer: kartong, mønsterark - ukjent, metalltag dyppet i UTEE og stemplet med snøkrystallstempel fra Ladybug and friends, bånd og firkantede svarte bling.

2 kommentarer:

  1. Nydelige kort du lager. selv er jeg på nybegynner stadiet, tar en bloggrunde for litt inspirasjon. mye fint her, blir følger jeg =)

    SvarSlett
  2. Så herlig kort og flotte ATC'er!

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)