tirsdag 15. september 2009

Noen ATCer til :)

Fikk laget noen flere ATCer til "my deck of cards 2009" når jeg først var så godt i gang :)
Nummer 3 - Noe jeg er stolt av.
Jeg gikk ut av videregående med et karaktersnitt på 5,13, og det er jeg ganske stolt av!


Materialer: Akvarellark (farget med distress ink), stemplet med vann med foamstamps (tegnet konturen med promarker sool grey 1 for å få blomstene bedre frem), chipboard tall fra (farget med promarker, stemplet med distress ink og embosset med klar embossingpulver), svart penn for rammen rundt.



Nummer 13 - Swirls, glitter og embossing
Blomsten har jeg laget helt selv av utstansede blomster i akvarellark! Fant en super tutorial på disse inne hos StampArtic (det gikk desverre ikke å gå inn på innlegget, så fikk ikke linket direkte dit, men tutorialen heter "make your own flowers part. 2" og ble lagt ut 12.09.09) :)


Materialer: akvarellark (faget med distress ink), blomst laget av akvarellark blomster og farget med fluid chalk cats eye og dusjet med glimmer mist - pearl, swirlstempel fra panduro embosset i sølv, tegnet noen swirler på frihånd med stickles.

Nummer 36 - Drømmer
Jeg drømmer om en trygg og varm fremtid og å starte egen familie, så var det jeg ville få frem med denne :) også ville jeg så gjerne få brukt det nye stemplet mitt som er så søtt!

Materialer: akvarellark farget med distress ink og dusjet med glimmer mist - irriscent gold, stempel fra panduro farget med promarker - black.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)