onsdag 12. august 2009

Tilbake til hverdagen :/

Så var hverdagen tilbake :'( Har jobbet i 10 dager i strekk nå, og har fortsatt 4 dager igjen før jeg får en fridag :( derfor har det blitt dårlig med scrapping i det siste... Og på toppen av alt har PCen min klikka, så jeg får ikke gå på nett med den! *abstineser* Jeg har bestilt meg ny, og får heldigvis låne Christian sin til min kommer i posten :)



Men når alt så som gråest ut, fikk jeg en kjempe fin overraskelse når jeg kom hjem fra jobb i går! GroT hadde sendt meg stempeltrykk fra The Greeting Farm! Og som om ikke det var nok hadde hun laget et helt nydelig kort i akkurat mine farger! (bilde kokmmer så fort jeg har fått den nye PCen i hus!) Har du ikke vært inne å tittet på bloggen til Gro før må du absolutt gjøre det! Det er så mye lekkert der, og hun er virkelig en mester med Promarkers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)