tirsdag 7. september 2010

Enda et julekort

Det er så deilig å være tilbake ved pulten!! Men jeg er litt rusten, så trengte litt hjelp for å komme igang igjen. Først tenkte jeg å bli med på Sukkersøtt sin utfordring, monokromatisk, men etter at jeg farget motivet og skulle finne ark, så fant jeg ingen helblå ark som passet. Og jeg slet med oppsettet, så jeg søkte rundt etter skisser for å komme igang. Da oppdaget jeg Skisseboden for første gang! Hvilken lykke! En kort-skisse utfordringsblogg som bare har skisser! Men så til min store fortvilelse leser jeg at de ikke skal fortsette :( Det var trist, for skissen var god, og var akkurat det som skulle til for å få meg igang. Tusen takk Skisseboden, håper dere kommer igang igjen! Jeg melder meg herved frivillig til nytt DT :P haha!


Materialer: Bazzill, pp - 3ndy papir og Basic Grey, motiv - Wiff of Joy, tekst - Minnehjørnet, chipboard snøkrystaller - Maya Road (malt med H2O-maling), blomst - e-line, perlestrå - wild orchid crafts, velourbånd- Jenni Bowlin, mini pompom-bånd - ? og blonde - panduro.

5 kommentarer:

  1. Så lekkert julekort, Madeleine!!! Fine sarte farger og papirer du har brukt. Kanskje jeg må få noen trykk av denne jenta av deg ;) Takk for turen til messa...det blir vel ikke siste gang hehe.
    Go'klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Hei Madeleine! Så utrolig koselig julekort du har laget! Nydelig motiv skjempe fint fargelagt også likte jeg arkene dine veldig godt! Lurt å begynne tidlig med julekortene,for dem kan det fort bli mange av,hehe! :) Ha en fortsatt fin uke! Skal du forresten på Ski treffet i oktober igjen? Fant jo ut hvem du var 5 minutter før hjemreise sist, hehe... Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint julekort! Flotte mønsterark.
    Må nok begynne på julekortene jeg også snart. Har kjøpt meg noen juleark, men jeg mangler inspirasjon.....

    Mona :0)

    SvarSlett
  4. da ble dette den siste kommentaren for skissedilla for denne gangen. er mulig vi starter opp igjen vet du, så bare følg med.
    et lekkert kort du har lagd her. herlige papirer du har brukt.
    ha en flott dag. klem pia
    og takk for din deltakelse her hos skisseboden.

    SvarSlett
  5. So gorgeous card Madeleine,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)