søndag 21. februar 2010

Endelige ferdig med et stort prosjekt :)

Det har vært litt stille fra meg her i det seiste, og nå skal dere få se hvorfor :) Jeg har holdt på med en bursdagsbok! Og når jeg først kommer i gang med et prosjekt, jobber jeg intensivt med det i hvert ledige minutt, ellers vil det aldri bli ferdig :P Blir det først lagt til side, kommer det sjelden fram igjen :/ Jeg har laget flere før som jeg har gitt bort i gave, men har liksom ikke kommet helt i gang med en til meg selv. Men så strømmet inspirasjonen  inn etter et besøk i bloggen til Gro da jeg så hennes bursdagsbok :) Så her kommer den, hele på en gang, beklager at dette blir et langt innlegg! Det eneste jeg mangler er coveret, så det får dere se litt senere :)  Jeg orker ikke skrive materialliste for hele boka nå, men er det noe dere lurer på hvor jeg har fått fra, så er det bare å spørre :)

Noen av sidene har jeg laget med inspirasjon fra utfordringsblogger, men tidsfristen har gått ut på noen av dem, siden jeg har vært litt treg med å få lagt ut dette innlegget. Men et par av dem har ikke gått ut og det er:

Trykkpressa - skisse med frist 25.02, skissen har jeg brukt på siden til Januar.
Passion for promarkers - buttons and bows, I made the green page for March with inspiration from this challange.

















Beklager igjen at det ble et så langt innlegg, men jeg måtte bare få lagt det ut :)
Håper alle får en flott og kreativ søndag!

14 kommentarer:

  1. WOW!!! Utrolig fin! Nå ble jeg sittende leeenge å se på den, med alle fargene som passer så godt sammen og alle detaljene og så nydelig som du har fargelagt... ble rett og slett inspirert jeg og nå:))

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Så fiiin den ble. Alt passer til sin årstid. Masse flotte motiver og farger. Jeg har fremdeles kun laget januar og februar. Men ganske snart kommer juni!!!
    Skal ikke du på Ski-treffet? Da kan vi ta litt fargelegging.
    Ha en fortsatt fin søndag

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Kjempefin bursdagsbok!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hi Madeleine, what a gorgeous calendar. The images and papers are gorgeous and your colouring is fab. Thanks for sharing with us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  5. Virkelig "forseggjort"! Fikk veldig lyst til å lage en selv, for denne var superfin!

    SvarSlett
  6. Ohhh wowww Madeleine,what beautiful,i love your images and papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  7. For en super bursdagsbok! Herlige farger og sååå mange flotte motiver du har :-)
    Nydelig!
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. Oj for en jobb! Sånn her vil jeg også ha, for den var lekker :) Takk for at du er med på PfP utfordringen denne uken.

    Klem Ida

    SvarSlett
  9. absolutely stunning
    thanks for joining pfp and good luck
    Debbi
    xx

    SvarSlett
  10. Flott bursdagsbok du har laget deg, og kreativ bruk av skissen.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår. :)

    SvarSlett
  11. Måtte innom å se på den bursdagsboka en gang til + si at jeg har en award til deg:)

    Klem, Gro

    SvarSlett
  12. Denne boken er bare helt
    nydelig :-) Her har du jammen hatt nye jobb!Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  13. What a cute planner. I love it.

    SvarSlett
  14. Denne var bare råflott! Så forseggjort og gjennomtenkt. Tror nok du har jobbet en del med denne ja! Skulle kanskje laget en bursdagsbok selv, og her var det jo masse inspirasjon å hente! Kjempefin :o)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)