tirsdag 18. august 2009

Art Pieces #33 - sjokolade

Jeg slenger meg på Art Pieces utfordring #33 i siste liten. Denne uken er temaet sjokolade! Mmmmm!




Materialer: Bazill, bilde fra nettet, swirle stempel - ukjent, metallbokstaver fra scrappers choise, tiny chocolate bokstaver fra Adornit, Thickers foam bokstaver fra american Crafts (var egentlig lyse blå, men de fikk en runde med promarker cocoa), blomst fra kort og godt (var egentlig hvit, men fikk en dusj med glimmer mist - tattered leather) og bling (var egentlig klar, men fikk også en runde med promarker cocoa), og alle kanter er selvfølgelig chalket med chestnut roan.

3 kommentarer:

  1. Lekkert!!!
    Takk for at du deltar og lykke til i trekningen:)

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig stilig sjokolade atc - jeg får helt vann i munnen :o)

    SvarSlett
  3. Har alltid lyst på sjokolade, og fikk jo ikke noe mindre lyst på etter dette....
    mmmmm.....

    Å bli liftet ser jeg på som en ære, så feel free =0)
    (får gjerne nevne at det er meg du har liftet om du syns det passer inn)

    KLÆM!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)