tirsdag 4. august 2009

Art Pieces #17

Tema for kort nummer 17 hos Art Pieces er:
Å bruke alle regnbuens farger

Jeg har lenge vært veldig svart og brun i farge veien både på klær og scrappesakene mine, men i løpet av det siste året har jeg bare blitt mer og mer glad i farger, så dette passet meg perfekt! Jeg ville lage et kort med masse knæsje farger og få fram at jeg liker det nå :)



Materialer: mønsterark fra Panduro (med diamond glaze og glitterlim), rubons fra Making Memories, sort penn for skyggelegging av bokstavene.

2 kommentarer:

  1. Så bra! Svart og brunt er vel og bra, men en liten fargeklatt gjør ofte susen:) Flott ATC!

    SvarSlett
  2. Herlig ATC. Moro med farger! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)