søndag 15. august 2010

Siste dag for stemming, og et kort!

I dag er det siste dagen det går an å stemme på meg i Postbankens boligdrøm-konkurranse. Jeg er overveldet over hvor mange som har deltatt på blogcandyen min! Tusen takk skal dere ha alle sammen! Har du ikke trukket lodd i candyen ennå? Det er ikke for sent! Fristen er 00:00 i natt, vinnerne offentliggjøres i morgen :) Se dette innlegget dersom du også vil ha sjansen til å vinne :)

Jeg vil også vise dere et kort jeg slang sammen i full fart. Liker dette motivet veldig godt og det passet fint til den fargeglade og livlige personen som skulle få kortet. Tusen takk til Wenche for lån av trykk :)

I'm entering this card at Passion for Promarkers - theme music. When I see this party, flower-power bus, I can hear music in my head :)


Materialer: bazzill, mp - husker ikke?, stempel - lånt av Wenche (fargelagt med PM), tekststempel - norsk stempelblad, punchet ut blomster i forskjellig restepapir med retro puncher, glitterbrads - panduro.

5 kommentarer:

  1. Så stilig kort, tusen takk for at du deltar hos oss i PfP denne uken
    Klem, Anja

    SvarSlett
  2. Lykke til og håper du vinner:). Jeg har stemt alle dagene på deg jeg har husket det.

    SvarSlett
  3. for et koselig kort da. fikk litt retro-stemning over det.
    nå er det bare å krysse fingrene og håpe at ting går din veg i finalen. ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Hi Madeleine,
    Love the hippy feel. It's groovy! Thanks for joining us at PFP.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  5. Great card love the fun image...
    thanks for joining us at PFP...Debs x

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)