søndag 27. desember 2009

De to siste kortene til "My deck of cards 2009"

Fy som tiden flyr! Jeg kan bare ikke tro at 2009 snart er over!

Jeg trodde heller ikke at jeg skulle bli ferdig med alle kortene i tide når jeg startet i august, men her er jammen de to siste... :D

# 51 - Jul


Materialer: kartong, motivstempel - magnolia (farget med promarkers), notearkstempel - tim holtz, kristorn - making memories.

# 52 - Godt nytt år


Materialer: kartong som jeg har limt på gammel blonde og malt over med gesso og drysset over kremer kunstner pigmenter som jeg dro litt utover mens det fortsatt var vått, jente -collage stuff, sommerfugl glansbilde, stjerne fra gammel hårspenne, tyllblonde - papirloftet, sølvblonde - panduro, tekststempel - minnehjørnet i perfect pearls, også litt "søl" med craclke paint - rock candy.

4 kommentarer:

  1. Jeg må si jeg ikke misunte deg da du startet i høst, men du har jammen klart det med stil. De to siste er flotte.
    Ønsker deg en fortsatt koselig romjul og et Godt Nyttår.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. What a beautiful cards Madeleine,i love your images
    So gorgeous papers and colours.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  3. så flotte atc'er du har laget.
    ønsker deget riktigt godt nyttår

    SvarSlett
  4. Ja,2009 har gått fort. Det er jeg enig med deg i! Imponerende at du har fått ferdig ATC'ene dine og de blir jo så fine da! :) Du er kjempe flink! Fortsatt god romjul! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)