torsdag 8. januar 2009

Scrappekveld hos Silje, og hos Lotte :)





Besøkte ei venninne jeg ikke har sett på lenge her om dagen, og vi satt oss ned å laget kort sammen for første gang :) kjempe koselig! må gjentas :) resultatet ble de to øverste bildene, og et til, men det er ikke helt ferdig ennå... Hos Lotte et par dager etter laget jeg LO'en, av min mormor Randi. Underst et kort jeg laget i dag til min kjære kamerat Patrick, som endelig har flyttet for seg selv. Bakgrunnsarket har jeg laget selv ved å stemple med watermarkstempelpute, og de nye fiiiine stemplene mine :D Mattingen under teksten er preget med swirlemønster, men det syns dårlig på bildet :/ Elsker også mine nye "loopy brads"!! Rett og slett geniale!

Nyttårsforsett: oppdatere oftere...

1 kommentar:

  1. hallo
    ja nå har du oppdatert litt ja, mye fint og kortet du gav til M-K var super stilig.
    Takk for i går koz fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg utrolig stor pris på!!
Ha en fortsatt fin dag :)